מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים – שף אקספרס ש.א בע"מ
אנחנו בשף אקספרס מבינים את חשיבות הציוד בעסק שלכם ופועלים לספק אותו במהירות האפשרית –
וכמובן, ללא עלות משלוח.

  1. משלוחים חינם עד בית הלקוח
    בשף אקספרס, משלוח הוא עלינו – לא תצטרכו לשלם עבור ההובלה.
    אנחנו מכסים את עלויות השילוח לכלל ההזמנות כדי להקל עליכם ולספק חווית רכישה פשוטה ונוחה.
  2. איך מתבצעים המשלוחים?
    כל המשלוחים מתבצעים באמצעות חברות שליחויות מקצועיות ואמינות, שמובילות את הציוד מהמחסן שלנו
    ישירות אליכם, לבית העסק או לכל כתובת שתבחרו בעת ההזמנה, בזמן הקצר ביותר.
  3. כמה זמן לוקח לקבל את ההזמנה?
    ברוב המקרים, ההזמנות מגיעות אליכם בתוך 1–3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה בפועל.
    חשוב לדעת שזמני האספקה הם הערכה בלבד ועלולים להשתנות בהתאם למלאי שברשותנו, עומס בחברת
    השליחויות, תנאי הדרך או אירועים בלתי צפויים.
  4. מה קורה אם יש עיכובים?
    למרות כל המאמצים שלנו, לעיתים יכולים להתרחש עיכובים שאינם תלויים בנו – כמו עומס בחברת
    השליחויות או שינויים במלאי.
    במקרה כזה, נעדכן אתכם במהירות האפשרית וננסה למצוא פתרונות שיתאימו לכם. אם לא נצליח לספק את
    המוצר בזמן, נשקול את האפשרות לבטל את ההזמנה ולהחזיר את התשלום.
  5. איך לבדוק את ההזמנה כשמקבלים אותה?
    כשמגיע השליח עם ההזמנה, חשוב שתבדקו את הציוד במקום כדי לוודא שהוא שלם, תקין ותואם למה
    שהזמנתם.
    אם יש פגם, נזק או חוסר, דווחו לנו מיד דרך המייל או הוואטסאפ – אנחנו כאן כדי לעזור.
    שימו לב: חתימה על מסמך קבלת ההזמנה מהווה אישור שהכל תקין, לכן חשוב לדווח על כל תקלה בזמן
    המסירה.
  6. מי אחראי למוצר בזמן המשלוח?
    האחריות על הציוד עוברת אליכם ברגע שהמוצר נמסר לידיכם או לנציג שלכם.
    משעה זו, שף אקספרס לא תהיה אחראית לנזקים או אובדן שיתרחשו לאחר המסירה.
  7. לכתובת שהזמנתם בלבד

המשלוחים מתבצעים אך ורק לכתובת שציינתם בעת ביצוע ההזמנה.
אם תרצו לשנות את הכתובת לאחר מכן, ניתן לעשות זאת בכפוף לתיאום מראש איתנו, אך שינויים כאלה
עלולים לגרום לעיכובים באספקה.

  1. אישור עסקה ואמצעי תשלום
    אספקת המוצרים בגין כל הזמנה מתבצעת בכפוף לאישור העסקה ואמצעי התשלום על ידי חברת האשראי
    (במקרה של תשלום בכרטיס אשראי).
    שף אקספרס שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לא לאשר תשלום שלא יתקבל או ייחשב
    בלתי תקין.
  2. מועד אספקה והודעות עדכון
    בעת ביצוע ההזמנה, שף אקספרס תעשה את כלל המאמצים לספק את המשלוח בבהקדם האפשרי.
    נהג מטעם חברת השליחויות יצור קשר עם הלקוח טרם אספקת המוצר/ים כדי לתאם את מסירת ההזמנה.
  3. זמינות מוצרים במסגרת ההזמנה
    שף אקספרס משתדלת לספק את כל המוצרים שהוזמנו, אך לא תמיד כל הפריטים יהיו זמינים למשלוח בזמן
    סביר.
    לכן, החברה אינה מתחייבת לספק את כל המוצרים בהזמנה, גם אם צוין שהם במלאי בעת ההזמנה.
    הלקוח לא יוכל להעלות טענות כלשהן כלפי שף אקספרס בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה.
    שף אקספרס תספק ללקוח רק את המוצרים שנמצאים במלאי בעת הכנת המשלוח, או תציע חלופות בתיאום
    עם הלקוח, אם יידרש.
  4. חיוב בגין מוצרים שלא סופקו
    במידה ומוצר או חלק מהמוצרים שהוזמנו אינם במלאי במעמד הכנת ההזמנה ליציאה, נציג מטעם שף
    אקספרס יצור קשר עם הלקוח ויציע חלופות רלוונטיות ו/או זיכוי כספי מלא עבור הציוד שהוזמן ולא סופק
    במשלוח.